Hakkımda

Fotoğrafım

Astrolog Semavii. Aylık burç yorumları, yıllık burç yorumları ve Astroloji makaleleri, Astroloji Danışmanlık
sema_mavii@hotmail.com Tel: 05539830191

6 Ağustos 2017 Pazar

ARTT İle Şifa

Duyuru: ARTT İle Şifa

Sevgili Arkadaşlar ARTT-Akaşik Kayıtları Dönüştürme Tekniğinin mucidi Sevgili Güneş Tan'dan Temmuz 2017'de ARTT Eğitimini tamamlayıp elinden diplomayı almanın mutluluğunu yaşadım. Bir ARTT Uzmanıyım artık. ARTT ile duygu kalıplarını kökten dönüştürme, temizleme ve şifalandırma bundan böyle benim bir diğer profesyonel işim oldu. 6 Ağustos 2017 itibariyle ARTT ile Şifa işine başladım. ARTT seanslarıyla insanlara faydalı olmak üzere çalışmalarıma başladım. Seans almak için bana ulaşabilirsiniz. ARTT seansı yüz yüze haricinde, online de verilebilmektedir.

                     Sevgili Güneş Tan'ın elinden ARTT Eğitim Sertifikamı Aldım

ARTT hakkında yazı, haber ve duyurularımı Facebooktaki "Sema Kılıç-ARTT İle Şifa" sayfamdan takip edebilirsiniz.

Sayfamın linki:


Mail adresim: sema_mavii@hotmail.com.

Tel: 0553 983 01 91.

Sevgiler.

Sema Kılıç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder